har en tråkig natt

Dagens låt: har inte haft någon "dagens låt"
Dagens outfit: mjukis, t-shirt och hoodtröja!
Dagens happenings: städat, sedan umgåtts med mams och papps!
Dagens trevligt: grillning med mamma och pappa!
Dagens otrevligt: mellodifestivalen, dåligaste låtarna någonsin!!
Dagens smart: mamma sa att jag var bra på att kirra sallad (nöjd?)
Dagens osmart: rökte när jag nästan kvävdes p.g.a pollenallergi!
Dagens godis: naturgodis!
Dagens köp: bara köpt ätbara saker..
Dagens vill ha: körkort..
Dagens saknad: någon tjejkompis att rabbla strunt med!

Dagens humör: prima!
Dagens favorit: pappa såklart!
Dagens TV: fail
Dagens frukost: youghurt+flingor
Dagens lunch: blev ingen lunch..
Dagens kvällsmat: grillatkött, godis, glass osv..

Dagens träning: haha fick mig väl en liten cykeltur förut!
Dagens mys: mamma och pappa det!
Dagens sanning: jag är en hund (nej nu ljög jag ju?) hehehehe "hehe"
Morgondagen: tvätta, (drygt endå) träffa elin! (UNDERBART!)


Kommentarer
Postat av: elin

träffa elin ( underbart!)

VAD SÖT DU ÄR.

nu saknar jag dig riktigt mycket!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback