en lugn och fin helg

..hittils iaf! nejdå men det kan jag tänka mig att den förblir så sjuk som
jag råkar vara. idag gjorde jag världens tabbe. jag åkte in till stan med
elin i troende att jag var frisk. men det jag inte hade räknat ut var att det
bara blev värre så nu är jag ännu sjukare. smart av mig där. fast iofs,
det fanns några positivia saker med det hela. jag fick umgås med elin,
ta en härlig fika och sist men inte minst, fått hem mig riktiga kap köp!
dock fynda jag inget utav det men de var värt vartenda öre..

blev att bara vara hemma med mamma och pappa och se på mellodi-
festivalen med ben och jerry's så så pjåkigt vart det inte även fast jag
heller hade varit med cissi på teater, musikal, whatever? glömmer
alltid bort vad det heter och vad ens "showen" heter. skumt ändå när
jag beställde biljett och allt. men iaf så var föreställningen i skala-
teatern tidigare ikväll så ni kanske kan få lite kläm på vad jag menar?!

imorgon (om jag orkar) så ska jag hem till min syster och fira min söta
systerdotter davina som fyller sex hela år! och senare på kvällen så
kommer marcus hem! saknar honom grymt mycket även fast det var
igår som han åkte bort. men ni med pojkvänner till hands förstår nog
på ett ungefär vad jag menar med så lite som två dagar ifrån varandra!

puss hb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback