driving med alot of flyt

söndag. det är väl inte världens populäraste dag av vad jag och många
andra brukar tycka men hittills har min söndag varit väldigt bra och också
väldigt trevlig! började med en tripp till bergvik med pappa, stack därifrån
med ett par nya "hercules skor" (till våren), ett par nya hörlurar till ipoden
och med en mätt mage. sedan vidare till min syster, fika där, fira davina,
diskuterade hur onödigt och ovärt det var att dom hade skaffat två kaniner.

timmarna gick och jag och pappa åkte hemmåt. och det var jag som körde,
rubriken har lite med det att göra. så mer än så behöver jag inte säga hehe.
är bättre nu också, bara stämbanden som bajsar lite men annars börjar jag
känna mig helt ok som sagt. därför blir det att träffa agnes sen en sväng,
och lite senare kommer älsklingsmackan hem! ska pussa sönder honom..



kjam hej hb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback