dag är dag, inte ett namn

mötte någon fullsnubbe på skoghall förut. vilket jag har råkat ut allt för-
många gånger. dom kan heta allt från kappahl till höstack men denna
"man" jag mötte idag, han presenterade sig som dag. förlåt mig alla vid
namn dag, men dag för mig är inte ett namn det är som natt och dag?

igår var det en mycket mysig söndag. det började med att jag vaknade
upp hos baby. (vilket jag iofs gör varje natt typ.) åkte sedan till bergvik
med mamma och pappa. köpte mig två harembyxor och en ny väska!
sedan lite senare drog jag, baby, mamma och pappa på bio! torino
något hette den. mycket bra, dock lite dryg bara. sedan avslutade jag
och mack kvällen med lost! mysigaste söndagen jag har haft på länge!

idag ska jag plugga teori som har blivit sjukt tråkigt. jag vill ha mitt kör-
kort nuuuuuu! ska snart beställa tid för teoriprov osv. hoppas ej på att
kugga! sedan ska jag ta en liten paus och åka hem till världens bästa
vän elin och träffa henne! samt hennes nya familjemedlem, en hund!
och jag är så jävla avundsjuk. blir att skaffa hund för mig med när jag
får tid vill säga.. och tillräckligt med pengar?

okej. nu gillade jag och blogga. men kan bero på tidsbrist och inget
ork till att börja plugga teori riktigt än. men jag måste bara skriva att
jag är så fruktansvärt kär och har varit det i drygt 3½ månad nu. du är
den bästa jag vet macki. massa pussar på dig!

pussar på er andra också hb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback