är det verkligen intressant?


jag och blogga går verkligen inte ihop längre. för det första så tycker jag
inte att det är något speciellt roligt längre. känns som jag har skrivit allt
och det känns så tjatigt att skriva vad man har hittat på en helt vanlig var-
dag. ärligt talat, vem bryr sig om det egentligen? inte en enda egentligen
kan jag tänka mig. måste ju vara hur ointressant som helst att veta om
jag tex "gick ut och gick med hunden" eller liknande? jag skulle faktiskt
vilja kunna skriva något mer intressant som verkligen betyder något för
er andra att läsa som ni verkligen tar åt er av. något som har med det så
kallade verkliga livet att göra. men då gäller det bara att klura ut något!
kanske gör det till nästa inlägg (förmodligen inte) men vem vet? det kan
ju hända. jag ska nog försöka va lite optimistisk och hoppas på det iaf!

hejsvejs hb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback